Hogyan lehet elemezni a meghiúsult értékesítéseket – 3 egyszerű lépés

Minden vállalkozó találkozott már olyan szituációval, amikor az értékesítés valamilyen ok következtében meghiúsult.
Nem az a gond, ha előáll egy ilyen helyzet, hanem az, ha olyan ok miatt áll elő, amit már könnyűszerrel előre is kezelni lehetett volna.
Ha Ön is szeretné csökkenteni az elkerülhető ok miatt meghiúsult értékesítések számát, és ezáltal hatékonyabbá tenni az értékesítést, akkor ez a cikk Önnek szól.

A GDPR (Általános Adatvédelmi Rendelet) hatása a CRM-rendszerek használatára

A GDPR közvetlen alkalmazása az összes olyan hazai vállalkozást érinti, amely valamilyen CRM-rendszerrel (vagy személyes adatokat tartalmazó adatbázissal) rendelkezik. Ahhoz, hogy ezek a cégek elkerüljék az Általános Adatvédelmi Rendeletben meghatározott büntetést, eleget kell tenniük a Rendelet előírásainak.

Ez a cikk arról szól, hogy ezeknek a cégeknek konkrétan minek és hogyan kell eleget tenniük.

13+1 egyszerű megoldás, amivel könnyebben lehet kezelni a dühös ügyfelet

A leginkább ügyfél-orientált működés esetében is akadhatnak elégedetlen ügyfelek, és közöttük számos olyan is, aki kifejezésre juttatja az elégedetlenségét.

Azt ma már nem kell különösebben ecsetelni, hogy mekkora károkat okoznak ezek az esetek, ha rosszul kezelik őket. Ennek ellenére azonban – főként kis- és középvállalkozások kapcsán – még mindig nagy számban lehet találkozni ilyen történetekkel. Holott számos olyan egyszerű megoldás van, amivel könnyen és hatásosan lehet kezelni az elégedetlen ügyfelet. Ezek közül következzen 13 + 1 jótanács.

A legfontosabb tartalommarketing mérőszámok – Néhány jótanács, hogy melyik mérőszámokat és milyen gyakran kell figyelemmel kísérnie a sikeres tartalommarketinghez

Azt már nem kell külön senkinek magyarázni, hogy miért fontos a tevékenységüket objektív mérőszámok segítségével figyelemmel kísérni. Ugyanakkor problémát jelent, hogy konkrétan melyik indikátorokra kell koncentrálni, valamint, hogy az adott indikátorok értékeire milyen gyakorisággal célszerű ránézni.

Ebben nyújt segítséget ez a cikk.

Útmutató a sikeres tartalom létrehozásához

Ma már – szinte – közhely, hogy a tartalommarketing hatékony megoldást nyújt számos marketingproblémánkra. Ugyanakkor arról kevésbé esik szó, hogy a működtetéséhez létre is kell hozni a szükséges tartalmakat, illetve azokat hogyan, milyen lépések mentén kellene létrehozni. Ez a cikk eme utóbbiról szól.

5 weboldal, amelyek színesítik ötleteinket

Akár webes tervezőként, akár grafikusként, de még a hétköznapi életben is – például lakásfestés, autó vásárlás – egyik legfontosabb döntésünk a színválasztáshoz kapcsolódik. Egy rossz döntés beláthatatlan következményekkel járhat: vadonatúj világosbarna Alfa Romeónk színét nem érti környezetük, majd idővel mi magunk sem; weblapunk pedig potenciális látogatókat, vásárlókat veszít a nem megfelelő színválasztás miatt. Míg lakásunk falainak újrafestése igényel egy kevés, magunkra kényszerített nyugalmat, addig a digitális világban ennél sokkal egyszerűbben, hatékonyabban kivitelezhető a teljes megújulás.

Amit a KKV-knak tudniuk kellene a CRM megoldásokról

Ma már – szinte – minden vállalkozó tisztában van azzal, hogy annál sikeresebb az üzletben, minél szorosabb a kapcsolata az ügyfeleivel. Ennek okán egy egyszerű ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszer is jelentősen javíthatja a vállalkozása hatékonyságát, ugyanis ez is segít a meglévő ügyfeleket megőrizni, és újakat találni.

Ha szeretné tudni, hogy mikre képes egy jó CRM-rendszer, és azt hogyan lehet kiépíteni, akkor ez a cikk Önnek szól.

Közösségi média marketing – GDPR jön profit megy?

Ma már senkinek nem kell külön elmagyarázni, hogy a közösségi média site-ok marketingcélú használata mennyire jövedelmező. Mondhatnám úgy is, eme platformok üzleti megítélése egyértelműen pozitív. Aztán megérkezett a GDPR, és jól megzavarta ezt az idillt. Pedig a helyzet továbbra is idilli, csak oda kell figyelni néhány dologra. Hogy mikre kell odafigyelni? Ez a cikk éppen ezekről szól.

Tökéletes szín a tökéletes webhelyre

Rengeteg lépésből áll egy weboldal létrehozása, de ezek közül is az egyik legfontosabb a brand kialakítása. Függetlenül attól, hogy saját vállalkozása honlapját tervezi, netán egy partnercégének portfólióját készíti el, elengedhetetlen egy olyan színpaletta kiválasztása, amely egyedivé, megkülönböztethetővé teszi azt.

Ebben a cikkben néhány tanáccsal szolgálunk a megfelelő színpaletta megtalálására – némi pszichológia és színelmélet segítségével.

Ügyfélszerzés a GDPR (Általános Adatvédelmi Rendelet) megsértése nélkül

Nincs mit szépíteni, a hazai vállalkozások döntő többsége olyan ügyfélszerzési technikákat alkalmaz, amik a GDPR (Általános Adatvédelmi Rendelet) ismeretében erőteljesen kerülendők. Azon cégek számára, amelyek nem kívánnak a Rendelet szabta brutális büntetéssel (és annak következményeivel) szembe nézni, ez a cikk javasol néhány – törvényi szabályozást tiszteletben tartó – megoldást.

Marketingautomatizálás vs. GDPR – A játék vége?

Jónéhány partnercégünk az elmúlt néhány évben kezdett el tudatosan foglalkozni a marketingautomatizálással. És most, megtapasztalva annak üzleti előnyeit, gyakorta kérdezik tőlünk, hogy a GDPR miatt ennek most vége, minden megoldásuk és eredményük mehet-e a „kukába”.

Természetesen a válasz egyértelműen nem, de a Rendelet okán ismét fel kell térképezniük a folyamataikat, és azokat GDPR kompatibilissé kell tenniük. Ennek megvalósításában nyújt segítséget ez a cikk.

10 weboldal, ahol jogtiszta képeket talál

A fotózás mindig is a dizájn szerves része volt. Ma már nincs szükség arra, hogy öltönyös, kézfogós üzletemberekkel töltsük fel weboldalunkat/szóróanyagunkat.

Szerencsére egyre több olyan weboldal van, amely gyönyörű stock fotókat tartalmaz. A legjobb az egészben, hogy nagyrészük ingyenesen elérhetőek!

Ebben a bejegyzésben egy olyan tizes listát készítettünk, melyben ingyenes képekhez juthatunk hozzá.

Néhány egyszerű megoldás, amivel javíthatja az értékesítés hatékonyságát

A meghiúsult értékesítési szituációkról hallva számos vállalkozónak rándul görcsbe a gyomra, miközben azon kezd gondolkodni, hogy kik és miben hibáztak, mit és hogyan kellett volna jobban csinálni.
Gondolom, ilyen helyzetben Önnek is ez jár a fejében.
Még akkor is, ha tudja, ez önmagában kifejezetten kontraproduktív tevékenység, mert nem elég, hogy értékes időt vesz el Öntől, de még az őrületbe is kergeti.
Ha nem az a célja, hogy pocsékolja az értékes idejét, hanem hogy javítson a cége értékesítési hatékonyságán, akkor ez a cikk Önnek szól.

Joomla vagy WordPress – Melyiket válasszuk? Érvek és ellenérvek

Vállalkozása számára új weblapon gondolkodik, és a mostanában népszerű WordPress tartalomkezelő (CMS) rendszert találja megoldásként minden kanyarban? Ne siessen annyira a döntéssel, bár kiváló ötlet a WordPress-re építkezni, látnunk kell, hogy nem ez az egyetlen tartalomkezelő rendszer, amely megfelelően kiszolgálja igényeinket. Sőt. A mai napon a Joomla rendszert vesézzük ki a WordPress ellenében.

Hogyan lehet elemezni a meghiúsult értékesítéseket – 3 egyszerű, ámde követendő lépés

Minden vállalkozó találkozott már olyan szituációval, amikor az értékesítés valamilyen ok következtében meghiúsult.
Nem az a gond, ha előáll egy ilyen helyzet, hanem az, ha olyan ok miatt áll elő, amit már könnyűszerrel előre is kezelni lehetett volna.
Ha Ön is szeretné csökkenteni az elkerülhető ok miatt meghiúsult értékesítések számát, és ezáltal hatékonyabbá tenni az értékesítést, akkor ez a cikk Önnek szól.