Minden vállalkozó találkozott már olyan szituációval, amikor az értékesítés valamilyen ok következtében meghiúsult.
Nem az a gond, ha előáll egy ilyen helyzet, hanem az, ha olyan ok miatt áll elő, amit már könnyűszerrel előre is kezelni lehetett volna.
Ha Ön is szeretné csökkenteni az elkerülhető ok miatt meghiúsult értékesítések számát, és ezáltal hatékonyabbá tenni az értékesítést, akkor ez a cikk Önnek szól.
A GDPR közvetlen alkalmazása az összes olyan hazai vállalkozást érinti, amely valamilyen CRM-rendszerrel (vagy személyes adatokat tartalmazó adatbázissal) rendelkezik. Ahhoz, hogy ezek a cégek elkerüljék az Általános Adatvédelmi Rendeletben meghatározott büntetést, eleget kell tenniük a Rendelet előírásainak.
Ez a cikk arról szól, hogy ezeknek a cégeknek konkrétan minek és hogyan kell eleget tenniük.